SERVICEPUNT
OV Servicepunt voor (bus)reizigers in Tilburg en omgeving. Opdrachtgever BBA Connex (busmaatschappij) had tot dat moment nog geen vaste plek voor informatie, service en kaartverkoop.
OPDRACHT
Ontwerp een informatiepunt voor klanten. Ze kunnen er een kaartje of abonnement kopen maar ook één-op-één informatie krijgen, een reisroute online opzoeken en evt. uitprinten. Er moet kast-en opbergruimte zijn voor folders en busboekjes. De ruimte moet open en toegankelijk zijn. Medewerkers moeten klanten makkelijk en snel hulp kunnen bieden, dus geen vaste balie, waar ze achter staan, maar meer openheid.
BELETTERING
Het pand van het Servicepunt was gesitueerd op de begane grond onder een flatgebouw. Niet makkelijk vindbaar. Om het pand wat meer op te laten vallen werden de ramen beletterd met etsfolie en woorden die allemaal met reizen te maken hebben.
WERKNEMERS
Daarnaast moesten er voor de medewerkers drie vaste werkplekken komen. De aangrenzende ruimte werd kantineruimte voor de chauffeurs.